Tältä sivulta löydät tietoa toimituksistamme. Jos haluat, voit myös lukea Käyttöehtomme. Olemme pyrkineet esittämään kaiken tiedon mahdollisimman selkeästi ja yksinkertaisesti. Jos sinulle silti jää vielä jotain kysyttävää, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä!
1. Toimitatteko kaikkialle Suomessa?
Kyllä toimitamme.
2. Kuinka paljon toimitus maksaa?
Tarjoamme kaksi eri toimitustapaa:
- Posti - Postipaketti: Paketti saapuu antamaasi osoitetta lähimpänä sijaitsevaan SmartPOST-pakettiautomaattiin tai tilaushetkellä itse valitsemaasi SmartPOST-toimipisteeseen. Kun pakettisi saapuu pakettiautomaattiin, saat siitä tiedon tekstiviestillä. Tekstiviesti sisältää koodin, jota tarvitset noutaessasi paketin automaatista. Toimituskulut ovat 7,50€ tilaukselle. Jos tilauksesi arvo on 90 € tai yli, toimitus on sinulle ilmainen.
- Posti - Kotipaketti: Tilauksesi toimitetaan antamaasi toimitusosoitteeseen. Posti ottaa sinuun yhteyttä sopiakseen tarkemmasta toimitusajankohdasta. Toimituskulut ovat 11,90€ tilaukselle. Jos tilauksesi arvo on 90 € tai yli, toimitus on sinulle ilmainen.
Huomaathan, että pyrimme kierrättämään kaikki materiaalit (laatikot, pakkausmateriaalit yms.), jotka vastaanotamme tuottajiltamme tavarantoimitusten yhteydessä. Tällä tavoin vähennämme jätteen määrää ja autamme ympäristöä.
3. Kuinka kauan kestää, että saan tilaukseni?
Kun tilauksesi on lähetetty, saat tiedon sähköpostilla. Tavallisesti lähetämme tilaukset kerran viikossa (tiistaisin), joten paketin pitäisi olla perillä lähetystä seuraavana päivänä tai viimeistään kahden päivän kuluessa. Jos olet valinnut toimitustavaksi Postin kotiinkuljetuksen, Posti ottaa sinuun yhteyttä sopiakseen toimitusajasta.
4. Mitä tapahtuu, jos paketissani on viallinen tai vioittunut tuote?
Pakkaamme kaikki lähettämämme tilaukset itse. Käsittelemme lähetettäviä tuotteita hyvin varovaisesti, ja on hyvin epätodennäköistä, että kukaan vastaanottaisi vioittuneen tai pilaantuneen tuotteen. Jos näin kuitenkin käy, sinun tulee ilmoittaa siitä meille 24 tunnin sisään paketin vastaanottamisesta. Pyydämme sinua lähettämään meille kuvan viallisesta tuotteesta, minkä jälkeen korvaamme tai hyvitämme tuotteen sinulle. Saatamme myös pyytää sinua lähettämään viallisen tuotteen meille takaisin (maksamme tietenkin tässä tapauksessa palautuksesta aiheutuvat postikulut).
Tämä ei kuitenkaan koske sellaista tilannetta, jossa huomaat, ettet vain pidä tuotteen mausta. Kuten kaikki tiedämme: makuasioista ei voi kiistellä. Esimerkiksi Manchego-juusto, joka on toisen makuun liian mieto, voi jollekin toiselle olla liian voimakkaan makuinen. Pyrimme antamaan mahdollisimman täsmällistä tietoa tuotekuvauksissa, ja siksi kehotamme lukemaan ne huolellisesti ennen tilaamista.
5. Palautukset:
Sinulla on kuluttajana Suomen kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi neljäntoista (14) päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Hyvitämme palautettujen tuotteiden arvon vastaanotettuamme tuotteet käyttämättöminä ja alkuperäisessä kunnossaan. Palautuksesta aiheutuvat toimituskulut sinun tulee kuitenkin maksaa itse. Palautuksen ehdot ovat:
- Tilaus on peruutettu myyntiehtojen mukaisesti ilmoittamalla siitä meille viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta,
- palautettavat tuotteet ovat käyttämättömiä, alkuperäisessä kunnossaan ja kaikki tuotteeseen/tuotteisiin kuuluvat osat ovat tallella,
- herkästi pilaantuvia tuotteita ei voi palauttaa eikä niitä hyvitetä.
Palautamme rahat pankkitilillesi kun olemme vastaanottaneet palautettavat tuotteet ja tarkistaneet, että kaikki on kunnossa. Jos sinulla on jotain kysyttävää koskien palautusehtojamme, otathan meihin yhteyttä.